Temporary

Gondolati piszkozatok?

Friss topikok

  • borsóka: én is emléxem Ásókára... meg persze Lillára is. De FRUZSIra örökre fogok! :) (na meg arra a csunya... (2009.01.31. 21:51) Megemlékezés önmagunkról
  • Avicenna: Nagy gondok vannak az egyetemen. (2008.11.03. 17:22) hírek
  • bikmakk: Avicenna és T.D. írásával telejsen egyet értek, ahbár én magam nem voltam elég bátor ahhoz, hogy h... (2008.07.26. 21:39) A melegfelvonuláson...
  • Toma: Lipton Earl Grey, cukorral, tejjel, reggel. De bármilyen már teát is max. reggel, kivéve a citromo... (2008.01.18. 18:59) A tea tragédiája
  • WToma: Az előítéletes témához: Én nem tartom magamat se rasszistának, se olyannak, akit az előítéletei i... (2007.08.20. 16:43) Az vagyok...ki nem?

HTML

felhívni bizonytalanul

2007.11.20. 12:33 | Avicenna | Szólj hozzá!


Nem tehettem róla, és nem hittem volna.

Nem érdekelt.

Nem volt rá időm.

Hiába kerestem - nem találtam meg.

Elment az idő...

Elaludtam (?)

Már megbocsáss: olyan lusta vagyok.

Ez nem nekem való.

Csak engedelmeskedjünk, tartsuk be a szabályokat, és nem eshet bajunk.

(Millió-egyedszer is megcáfolja a történelem.)



Így születnek a szörnyállamok? Így.



Már megvan minden, ami az ilyesmihez kellhet. Érdekek, pénz, osztályok, emberek.
Forradalmiatlan emberek. Mondhatni, csak ülőgumója van.



És a százszor ismételt kifogásokat elismétlik százegyedszer is. Különben meg: ha nem is belőlük, valakiből csak lesz forradalmár.



Tudjátok mit? Elárulom, mi van. Egyszer, nem többször. És nem rovom fel, ha el nem hiszitek, mert akkor mind (mi) és nem ti (vagy én) leszünk halottak. A halott pedig nem beszél. Nem ró fel semmit, nem tesz szemrehányást. Szóval, az úgy van, hogy:



úgy születnek a szörnyállamok, hogy vannak emberek, akiknek mindez úgy futur proche érdekében áll. Azt mondják, jövőt árpádsávos zászlóra építeni nem lehet, és ebből (mi a fene!) le is vonják a következtetést, hogy ezért aztán az árpádsávosok sosem fognak hatalomra jutni. Elfelejtkeznek a közvetlen jövőről. Mert ha távoli jövőt árpádsávosok nem is építhetnek (mikor már mind - mi - és nem ti - vagy én - leszünk halottak), közelit igen! A győzelem (megfelelő kritériumokkal) nincs kizárva. És mindez a forradalmiatlanság egészséges talaján állva átveszi az uralmat felettünk - feletted - mindenki felett. A lényeg, és mindezt a zagyvát eddig ezért írtam: a szörnyállamokra ezt a szép, találó jelzőt utólag ragasztják, sosem közben! Mikor már leverték a szörnyállamot, akkor. Na persze, ha lesz kinek leverni! És főleg: ha marad, aki a jelzőt is ráaggassa.



Hogy hülye vagyok? Igen, lehet... ezt már egy ideje Dimitrov is megkapta. Ő legalább ellenforradalmi oldalról megérdemli ezt a szép dicséretet.

A bejegyzés trackback címe:

https://temporary.blog.hu/api/trackback/id/tr42235512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása