Temporary

Gondolati piszkozatok?

Friss topikok

  • borsóka: én is emléxem Ásókára... meg persze Lillára is. De FRUZSIra örökre fogok! :) (na meg arra a csunya... (2009.01.31. 21:51) Megemlékezés önmagunkról
  • Avicenna: Nagy gondok vannak az egyetemen. (2008.11.03. 17:22) hírek
  • bikmakk: Avicenna és T.D. írásával telejsen egyet értek, ahbár én magam nem voltam elég bátor ahhoz, hogy h... (2008.07.26. 21:39) A melegfelvonuláson...
  • Toma: Lipton Earl Grey, cukorral, tejjel, reggel. De bármilyen már teát is max. reggel, kivéve a citromo... (2008.01.18. 18:59) A tea tragédiája
  • WToma: Az előítéletes témához: Én nem tartom magamat se rasszistának, se olyannak, akit az előítéletei i... (2007.08.20. 16:43) Az vagyok...ki nem?

HTML

Még több kérdés...

2009.01.14. 23:44 | Avicenna | Szólj hozzá!

...hátha jár erre valaki, beillesztek még néhány jó kis szavazómodult!









Beteszek mégegyet, ami némi magyarázatra szorul. Valaki készített egy olyan szavazást, ami úgy kezdődött, hogy "Férjes asszonnyal kezdeni...", és ugyanazokat a válaszlehetőségekt adta meg, mint amit most nektek én is. Ez egy amolyan...hm...esélyegyenlőségi téma. Én mindenesetre tuti nem fogok férjes férfival kezdeni, ezt megígérhetem.:D

A bejegyzés trackback címe:

https://temporary.blog.hu/api/trackback/id/tr78878659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása